Şartlar ve koşullar Basics&More Webshop
Giriş
Bunlar Genel Hüküm ve Koşullarımızdır. Bu Genel Hüküm ve Koşullar, Web Sitemizi kullandığınızda veya Web Sitemiz üzerinden bir sipariş verdiğinizde her zaman geçerlidir. Alıcı olarak sizin için önemli bilgiler içerirler. Lütfen dikkatlice okuyunuz. Ayrıca, daha sonra başvurabilmeniz için bu Genel Hüküm ve Koşulları kaydetmenizi veya yazdırmanızı öneririz.
Madde 1. Tanımlar
1.1. Basics&More:İstanbul merkezli 1601461433 vergi numarasıyla Ticaret Odası'na kayıtlı, Basics&More olarak ticaret yapmaktadır - Milano merkezli ve IT10681470968 dosya numarasıyla Ticaret Odası'na kayıtlı, Basics&Moreolarak ticaret yapmaktadır
1.2. Web Sitesi: www.basicsandmore.com.tr adresinde ve tüm alt alan adlarında bulunacak olan Basics&More Web Sitesi.
1.3. Müşteri: Brand Trotter SRL. ile bir sözleşme imzalayan ve/veya Web Sitesinde kayıtlı olan gerçek kişi veya tüzel kişi.
1.4. Sözleşme: Basics&Moreile Müşteri arasında Genel Hüküm ve Koşulların ayrılmaz bir parçası olduğu herhangi bir düzenleme veya anlaşma.
1.5. Genel Hüküm ve Koşullar: bu Genel Hüküm ve Koşullar.
Madde 2. Genel Şartlar Genel Hüküm ve Koşulların Uygulanabilirliği
2.1. Genel Hüküm ve Koşullar, aksi yazılı olarak açıkça kararlaştırılmadıkça, Basics&More'nin tüm teklifleri, sözleşmeleri ve teslimatları için geçerlidir.
2.2. Müşterinin siparişinde, teyidinde veya Genel Hüküm ve Koşulları kabul ettiğini iddia eden diğer herhangi bir iletişiminde Genel Hüküm ve Koşullardan farklı veya Genel Hüküm ve Koşullarda yer almayan herhangi bir hüküm içermesi halinde, söz konusu hükümler Basics&More için ancak Basics&More bunları yazılı olarak kabul ettiği takdirde bağlayıcı olacaktır.
2.3. Bu genel hüküm ve koşullara ek olarak ürün veya hizmetle ilgili belirli hüküm ve koşulların geçerli olduğu durumlarda, Müşteri, genel hüküm ve koşulların uyumsuz olması durumunda her zaman kendisi için en uygun olan geçerli koşulu ileri sürebilir.
Madde 3. Fiyatlar ve bilgiler
3.1. Web sitesinde ve Basics&More kaynaklı diğer materyallerde yayınlanan tüm fiyatlara, web sitesinde aksi belirtilmedikçe, devlet tarafından uygulanan vergiler ve diğer harçlar dahildir.
Nakliye masrafları tahsil edilirse, bunlar sözleşme imzalanmadan önce zamanında açıkça belirtilecektir. Bu maliyetler ayrıca sipariş sürecinde ayrı olarak gösterilecektir.
3.2. Web sitesinin içeriği büyük bir özenle oluşturulmuştur. Ancak Basics&More, Web Sitesindeki tüm bilgilerin her zaman doğru ve eksiksiz olduğunu garanti edemez. Web Sitesinde ve Basics&More'den kaynaklanan diğer materyallerde yayınlanan tüm fiyatlar ve diğer bilgiler bariz programlama ve yazım hatalarına tabidir.
3.3. Basics&More, ekranda görüntülenen renklerin kalitesinden kaynaklanan renk sapmalarından sorumlu tutulamaz.
Madde 4. Anlaşmanın imzalanması
4.1. Sözleşme, Müşterinin Basics&More tarafından belirlenen koşullara tabi olarak Basics&More'nin teklifini kabul ettiği anda akdedilmiş sayılacaktır
4.2. Müşteri teklifi elektronik yollarla kabul etmişse, Basics&More teklifin elektronik yollarla kabul edildiğini elektronik sipariş onayı şeklinde gecikmeksizin teyit edecektir. Söz konusu kabul teyidi alınana kadar, Müşteri Sözleşmeyi feshetme imkanına sahip olacaktır. Basics&More tarafından elektronik yollarla gönderilen bir onay olmadığında, Müşteri verilen siparişten hak elde edemez.
4.3. Müşterinin siparişin ödemesini yapmadığı görüldüğünde, Müşteri verilen siparişten herhangi bir hak elde edemez.
4.4. Sözleşmeyi kabul ederken veya başka bir şekilde girerken, Müşterinin yanlış veriler sağladığı tespit edilirse, Basics&More, doğru veriler alınana kadar Sözleşmeyi erteleme hakkına sahip olacaktır.
4.5. Basics&More, yasal çerçeveler dahilinde, Müşterinin ödeme koşullarına uyup uyamayacağını ve aynı zamanda bir Sözleşmeyi sorumlu bir şekilde sonuçlandırmak için gerekli olan tüm gerçekleri ve faktörleri belirleme hakkına sahiptir. Basics&More, bu incelemelere dayanarak Sözleşme'yi sonuçlandırmamak için geçerli nedenler bulduğunda, bir siparişi veya başvuruyu iptal etme veya reddetme hakkına sahiptir.
4.6. Brand Trotter SRL, www.basicsandmore.com.tr adresinde belirtilen tüm nakliye ülkelerinden Uzak Bölgelere yapılan gönderileri yerine getirmeme hakkını saklı tutar.
Madde 5. Tescil
5.1. Web Sitesinden en iyi şekilde yararlanmak için Tüketici, Web Sitesindeki kayıt formunu/hesap oturum açma seçeneğini kullanarak kaydolabilir.
5.2. Kayıt işlemi sırasında, Tüketiciden Web Sitesinde oturum açabileceği bir kullanıcı adı ve şifre seçmesi istenecektir. Yeterince güvenilir bir şifre seçmekten yalnızca Tüketici sorumludur.
5.3. Tüketici, giriş bilgilerini, kullanıcı adını ve şifresini kesinlikle gizli tutmalıdır. Basics&More, giriş bilgilerinin kötüye kullanılmasından sorumlu tutulamaz ve her zaman Web Sitesinde oturum açan Tüketicinin olduğunu iddia ettiği taraf olduğunu varsayma hakkına sahiptir. Tüketici, Tüketici hesabı üzerinden gerçekleştirilen her türlü eylem ve işlemden sorumludur ve bunların tüm riskini üstlenir.
5.4. Tüketici, giriş bilgilerinin yetkisiz taraflarca erişilebilir hale geldiğini biliyorsa veya bundan şüphelenmek için bir nedeni varsa, Basics&More'nin uygun önlemleri almasına izin vermek için şifresini mümkün olan en kısa sürede değiştirmesi ve/veya Basics&more'yi buna göre bilgilendirmesi gerekecektir.
Madde 6. Sözleşmenin Yürütülmesi
6.1. Basics&More siparişi alır almaz, ürünleri gecikmeksizin ve bu maddenin 3. paragrafındaki hükümleri dikkate alarak Tüketiciye gönderecektir.
6.2. Basics&More, Sözleşme kapsamındaki yükümlülüklerinin yerine getirilmesinde üçüncü tarafları görevlendirmeye yetkilidir.
6.3. Sözleşmenin imzalandığı tarihten çok önce, Web Sitesinde ürünlerin hangi şekilde ve hangi süre içinde teslim edileceğini açıkça tanımlayan bilgiler yayınlanacaktır. Herhangi bir teslimat süresi kararlaştırılmamış veya belirtilmemişse, ürünler en geç 30 gün içinde teslim edilecektir.
6.4. Basics&More, ürünleri kararlaştırılan süre içinde teslim edemezse, Tüketiciyi buna göre bilgilendirecektir. Bu durumda Basics&More'nin ürünleri yine de teslim etmek için iki haftası olacaktır. Ürünlerin bu iki hafta içinde teslim edilmesinin mümkün olmadığı görüldüğünde, Müşteri herhangi bir maliyete katlanmaksızın Sözleşmeyi feshetme olanağına sahip olacaktır.
Tüketici ya yeni bir teslimat tarihini kabul etmeye ya da herhangi bir maliyete katlanmaksızın Sözleşmeyi feshetmeye karar verebilir.
6.5. Basics&More, Tüketiciye teslimat sırasında ürünleri incelemesini ve kusurları uygun bir süre içinde, tercihen yazılı olarak veya e-posta yoluyla bildirmesini tavsiye eder. Daha fazla ayrıntı için garanti ve uygunluk hakkındaki maddeye bakınız.
6.6. Ürünlerle ilgili riskler, ürünler teslim edilir edilmez Tüketiciye geçecektir.
Madde 7. Geri çekilme/iade hakkı
7.1. Bu madde yalnızca Tüketicinin profesyonel veya ticari sıfatıyla hareket etmeyen gerçek bir kişi olması durumunda geçerlidir. Ticari Tüketicilerin bu nedenle cayma hakkı yoktur.
7.2. Tüketici, ürünü teslim aldıktan sonra 30 gün içinde ücretsiz olarak ve neden belirtmeksizin Basics&More ile mesafeli Sözleşmeyi feshetme hakkına sahip olacaktır.
7.3. Süre, ürünün tüketici veya tüketici tarafından belirlenen ve taşıma tarafı olmayan üçüncü bir tarafça teslim alınmasından sonraki gün başlar veya:
-Bir ürünün teslimatı farklı teslimatları veya parçaları içeriyorsa: Tüketicinin veya Tüketici tarafından belirlenen üçüncü bir tarafın son teslimatı veya son parçayı aldığı gün;
-Belirli bir süre boyunca ürünlerin düzenli olarak teslim edilmesine ilişkin sözleşmelerde: Tüketicinin veya Tüketici tarafından belirlenen üçüncü bir tarafın son ürünü teslim aldığı gün;
-Tüketici birden fazla ürün sipariş etmişse: Tüketicinin veya Tüketici tarafından belirlenen üçüncü bir tarafın son ürünü teslim aldığı gün.
7.4. Tüketici tarafından ödenen tüm nakliye masrafları ve ürün için ödenen satın alma fiyatı, siparişin tamamı iade edilirse Tüketiciye iade edilecektir. Sipariş herhangi bir ülkeye gönderildiğinde, Basics&More yapılan tüm nakliye masraflarından ve iade masraflarından sorumludur. Ancak, Tüketici genel koşullarda belirtilenden farklı bir nakliye ve/veya iade yöntemi kullanmaya karar verirse, yapılan tüm masraflardan Tüketici sorumludur ve Basics&More yapılan masrafları iade etmeyecektir.
7.5. Paragraf 1'de belirtilen cayma süresi boyunca, Tüketici ürüne ve ambalajına azami özen gösterecektir. Tüketici, ürünlerin niteliğini, özelliklerini ve işleyişini belirlemek için gerekli olmadıkça ambalajı açamaz veya ürünü kullanamaz.
7.6. Tüketici, yalnızca ürünü izin verilenin dışında kullanmasının bir sonucu olarak ürünün değer kaybından sorumludur.
7.7. Tüketici, cayma süresi içinde, cayma hakkı için model form aracılığıyla veya başka bir açık şekilde Basics&More'ye cayma bildiriminde bulunarak (dijital veya başka bir biçimde) Sözleşmeyi bu maddenin 1. paragrafına uygun olarak feshedebilir. Basics&More, Tüketicinin elektronik/dijital yollarla cayma beyanında bulunmasını mümkün kılıyorsa, böyle bir beyanı aldıktan sonra, Basics&More derhal alındı teyidi gönderir.
7.8. Tüketici, mümkün olan en kısa sürede, ancak paragraf 1'de belirtilen bildirim gününden sonra en geç 14 gün içinde ürünü iade etmeli veyaBasics&More'ye (bir temsilcisine) teslim etmelidir. Tüketici, 1. paragrafta belirtilen süre içinde önceden bir cayma bildirimi yapmadan ürünü doğrudan Basics&More'ye gönderebilir. Tüketici, bu durumda, model formu gibi yazılı bir cayma bildirimi eklemelidir.
Ürünler aşağıdaki adrese iade edilebilir:
Ikitelli OSB Mah. Çevre Sanayi Sitesi 1. Blok No:28 Basaksehir / Istanbul
7.9. Tüketici tarafından (peşin olarak) ödenen satın alma fiyatı, mümkün olan en kısa sürede ve her halükarda Sözleşmenin feshinden sonraki 14 gün içinde Tüketiciye iade edilecektir. Tüketici siparişin tamamını iade etmeye karar verirse, nakliye masrafları da iade edilecektir. Tüketici en ucuz standart teslimat yerine pahalı bir teslimat yöntemi seçerse, Basics&More daha pahalı olan yöntemin ek masraflarını iade etmek zorunda değildir. Basics&More'nin ürünü kendisinin almayı teklif ettiği durumlar haricinde, geri ödemeyi ürünü teslim alana kadar erteleyebilir.
7.10 Tüketici, Basics&More web sitesinde satın alma siparişi ile birlikte ücretsiz bir promosyon ürünü eklediyse, iade sipariş tutarı promosyon için belirlenen sipariş tutarının altındaysa bu ürünü iade etmesi gerekir. Tüketici bunu yapmazsa, Basics&More ürünün değerini Tüketiciye geri ödemesinden düşmek zorunda kalır.
7.11. Cayma hakkının uygulanabilirliği veya uygulanamazlığı ve gerekli herhangi bir prosedür hakkındaki bilgiler, Sözleşme imzalanmadan çok önce Web Sitesinde açıkça yayınlanacaktır.
Madde 8. Ödeme Ödeme
8.1. Müşteri, Basics&More'ye ödenmesi gereken tutarları sipariş prosedürüne ve Web Sitesinde belirtilen ödeme yöntemlerine uygun olarak ödeyecektir. Müşteriler bu şartları yerine getirmezse, Müşteri siparişinden herhangi bir hak elde edemez.Basics&More dilediği ödeme yöntemini sunmakta serbesttir ve bu yöntemleri dilediği zaman değiştirebilir.
Madde 9. Garanti ve uygunluk
9.1. Bu madde yalnızca Tüketicinin profesyonel veya ticari sıfatıyla hareket etmeyen gerçek bir kişi olması durumunda geçerlidir. Basics&More ürünler için ayrı bir garanti veriyorsa, yukarıda belirtilenlere halel getirmeksizin, bu her tür Tüketici için geçerlidir.
9.2. Basics&More, ürünlerin Sözleşmeye, teklifte belirtilen özelliklere, makul güvenilirlik ve/veya kullanılabilirlik gerekliliklerine ve Sözleşmenin imzalandığı tarihte yürürlükte olan mevcut yasal hükümlere ve/veya hükümet düzenlemelerine uygun olduğunu garanti eder. Özel olarak kabul edilmesi halinde, Basics&More ürünün normal kullanım dışında kullanıma uygun olduğunu da garanti eder.
9.3. Teslim edilen ürün Sözleşmeye uygun değilse, Tüketici kusuru fark ettikten sonra makul bir süre içinde Basics&More'yi bilgilendirmelidir.
9.4. Basics&More şikayeti doğru bulursa, hatalı ürün(ler) Tüketiciye danışılarak onarılacak, değiştirilecek veya para iadesi yapılacaktır. Azami tazminat tutarı, sorumlulukla ilgili Madde dikkate alındığında, Tüketici tarafından ürün için ödenen fiyata eşittir.
Madde 10. Şikayetleri ele alma prosedürü
10.1. Müşterinin bir ürünle (garantiler ve uygunluk maddesine uygun olarak) ve/veya Basics&More'nin hizmetinin diğer yönleriyle ilgili herhangi bir şikayeti varsa, telefon, e-posta veya posta yoluyla şikayette bulunabilir. Genel Hüküm ve Koşulların altındaki iletişim bilgilerine bakın.
10.2. Basics&More şikayete mümkün olan en kısa sürede ve her durumda şikayeti aldıktan sonra 3 gün içinde yanıt verecektir. Basics&More'nin bu süre zarfında şikayete esaslı bir tepki vermesi henüz mümkün değilse, Basics&More şikayeti aldıktan sonraki 3 gün içinde şikayetin alındığını teyit edecek ve Müşterinin şikayetine esaslı veya kesin bir tepki vermeyi beklediği süreyi belirtecektir.
10.3. Müşteri profesyonel veya ticari sıfatıyla hareket etmeyen gerçek bir kişiyse, http://ec.europa.eu/odr/ adresinde bulunan Avrupa Çevrimiçi Uyuşmazlık Çözümü platformu aracılığıyla şikayette bulunabilir.
Madde 12. Nihai hükümler
11.1. Bu anlaşma, web mağazasının kurulduğu ülkenin yasalarına tabidir.
11.2. Zorunlu yasalar tarafından aksi belirtilmediği sürece, Sözleşmeden kaynaklanan her türlü ihtilaf, Basics&More'nin kayıtlı ofisinin bulunduğu bölgedeki yetkili İstanbul mahkemesine sunulacaktır.
11.3. Bu Genel Hüküm ve Koşullarda belirtilen herhangi bir hükmün geçersiz olduğu ortaya çıkarsa, bu durum Genel Hüküm ve Koşulların bir bütün olarak geçerliliğini etkilemeyecektir. Bu durumda, Taraflar, orijinal hükmü yasalar çerçevesinde mümkün olduğunca yansıtacak bir veya daha fazla yeni hüküm koyacaklardır.
11.4. Bu Genel Hüküm ve Koşullardaki “yazılı” terimi, gönderenin kimliğinin ve e-posta mesajının bütünlüğünün yeterince tespit edilmiş olması koşuluyla, e-posta ve faks yoluyla yapılan iletişimi de ifade eder.